Monday, June 27, 2011

Gi Bort-tid!


En gang rundt påsketider så jeg at det skulle komme ut en ny, norsk sybok (Made by me) - hvor en del av bidragsyterne var blogger jeg fulgte med på. Needless to say, jeg ble kjempeinteressert! En av disse, Vibeke, hadde en give-away på bloggen sin og på facebook, og jeg la igjen kommentar hos henne. Tingenes iboende, og så videre, førte jo selvfølgelig til at jeg kjøpte boken omtrent dagen før jeg fikk mail fra Vibeke om at jeg hadde vunnet en kopi av boken av henne - og dermed endte jeg opp med to. :) Så hva gjør man? Jo, man har en egen liten gi bort-runde!

 Boken det er snakk om, er altså denne:

Made by me - sybloggernes beste oppskrifter

Dette er en herlig bok, med over 40 oppskrifter - på alt fra voksenklær, vesker, barnetøy og babyutstyr. Den inneholder en praktisk liten syskole, og bildene er så lekre at det formelig klør i synålene.. (Dere får bare stole på det jeg sier - eller gå og kikke i den selv. Den er rett og slett herlig!)

Har du lyst til å vinne et eksemplar av denne fullkomment herlige boken, trenger du bare å legge igjen en kommentar under dette innlegget (det eneste jeg krever, er at jeg skal kunne nå deg via epost). Vinneren trekker jeg fredag 15. juli. :) Fin feiring av (i allefall min) siste jobbedag før ferie, ikke sant?

*******

Og Vibeke; Neida, jeg har ikke glemt det jeg lovte - jeg skal lage noe fra boken, jeg bare må bare først. ;)

For my international friends; I'm having a small give-away on a Norwegian sewing book. Now, since this book is in Norwegian, I've decided to run another give-away soon, for something a little more international  - but if you'd like to, you are welcome to enter this one as well. :)

20 comments:

May Britt said...

Ser ut som en spennende bok. Vil gjerne vinne den jeg :)

Cecilie said...

Den boka er berre fantastisk. No har eg allerede boka, men har lyst å vere med på giveawayen likevel, for eg kjenner ei som ikkje har boka. Å det hadde vore super kjekt å kunne gitt denne boka i gave til ho. Ha ein fin ferie :-)Mailadr mi er csalth@gmail.com

Kikja said...

Spennende bok - og siden det også er min siste jobbdag før ferie så må jeg jo være med i konkurransen ;)

Marthe said...

Åh denne boken har jeg ønsket meg, og jeg kjenner en av bidragsyterene også.

Snill du er som deler!!

min mail er mos*alfakrøll*haugnett.no

Laila L S said...

Jeg har absolutt lyst på den boken, så da prøver jeg lykken. Tar lærdom av deg og venter en stund med å kjøpe den ;-)

Anne Ida said...

Oh, dette så spennende ut! Har ingenting imot å vinne denne ;-)

Guri said...

Hørt mye om denne, så jeg slenger meg med på Gi borten din ;)

Vigdis said...

Den ser spennende ut, kan gjerne vinne den jeg :))

gerdsf said...

Ååååhhh.....denne boka ser jo bare helt fantastisk ut. Klart jeg vil være med på trekningen av denne :-) Ha en flott dag videre!!

Klem

Laila said...

Hei ..
Ønsker meg den jeg også... :-)
Klems

Sølvis blog said...

Ønskebok - jepp.

Iryl said...

Spennende bok, blir gjerne med i konkurransen. Krysser fingre og strikkepinner :-)

God sommer!

Idnar said...

Så spennende.
Tenk om det hadde blitt meg som ble den heldige:)
Snill du som vil gi den bort.
Ønsker deg en fin sommer.

Elin said...

Eg har sett boka og veit at ho er super! Lukke til!

Grooo said...

Har lånt boka på biblioteket og likte deb godt, så jeg er gjerne med i trekning jeg og :)

Maggie said...

Den boka der så veldig fristende ut! Jeg er litt i læringsfasen da det kommer til sying. Har akkurat kjøpt min første symaskin. Hadde vært perfekt og hatt en sånn lekker bok foran seg i læringsprossessen :-D I wanna win! :-D

Min mail er: maritadanielsen@yahoo.no

Heidi said...

Åh! Jeg skulle så gjerne hatt den boka! Var og kikket på den her om dagen, men bestemte at jeg måtte vente til neste lønning... Nå tror jeg sannelig jeg venter til 15. juli. :)

Anonymous said...

Hei hei fra solfylte nord! Håper dere har en super sommer så langt! Og jeg ønsker meg virkelig den boka!! Sees når vi kommer hjem? Stor klem fra Lill Britt

Tebasile said...

En så flott bok har jeg helt klart lyst til å vinne.
Ønsker deg en god ferie.

Birkus said...

Når jeg å være med i trekningen?
Ga boken i gave til ei venninne, så da håper jeg på vinnerlykke selv :-)